Blog de nazbatii

bancuri – si bune si rele, si vechi si noi

1. Un tip intra intr-un bar tot zgariat pe fata, pe maini, pe picioare si cu hainele sfasiate. Vazandu-l astfel, prietenii il intreaba ce i s-a intamplat.
– Tocmai am ingropat-o pe soacra-mea.
– Si ce legatura are asta cu zgarieturile ale?
– Nu vroia…

2. O masina se loveste brutal de o caruta. In urma accidentului calul si carutasul sunt raniti destul de grav. Politistul vine la fata locului si vazand calul chinuindu-se, intr-un acces de mila, il impusca. Apoi se indreapta catre carutas si il intreaba: -Sunteti ranit? -Nu, nu, nu! Doamne fereste, in viata mea nu m-am simtit asa de bine!

3. Un tip intra intr-un magazin si o intreaba pe vanzatoare: – Aveti vopsea de oua? La care vanzatoarea se uita cu atentie la el, il masoara din cap pana-n picioare, ii zambeste si ii raspunde: – Dichisituleee !

4. La piscina, supraveghetorul urla disperat la un baietel:
– Nu mai face pipi in piscina!!!
Baietelul, foarte mirat si rusinat, raspunde:
– Da’ toata lumea face…
Supraveghetorul urla si mai tare:
– Da, dar nu de pe trambulina!!!

5. Maria era fata batrana a satului si era foarte mandra de conditia ei.
Stiindu-se cu o varsta inaintata, se duce la pietrar si ii spune:
-Cand oi muri, sa-mi faci o cruce de piatra pe care sa scrie: “Sub aceasta pietrisoara / Doarme-a noastra Marioara. S-a nascut fecioara / A trait fecioara / Si-a murit fecioara.”
Dupa cateva luni, moare Maria. Pietrarul care nu voia sa scrie atata amar de text, sapa pe cruce: “E Maria dedesubt / Nu are sigiliul rupt.”

6. Badea Ion vrea sa isi vanda calul la targ.
– Cu cat dai calul bade?
– Cu 5 milioane
– Ii cam scump.
– Ii scump, da’i un cal fain.
– Ii fain, da sa stii ca mie mi se pare ca-i orb.
– Nu cred.
– Hai sa-l probam.
Dau ei drumul calului, care o ia la fuga si nimereste, din goana, cu capul drept intr-un copac.
– No, zisu-ti-am ca-i orb?
– Drept, da ai vazut ce curajos ii?

6. Ion iese din casa si il vede peste gard pe vecina-su Gheorghe, care isi batea temeinic nevasta.
– Gheorghe, ce faci, ma?
– Iote, imi repar masina de spalat.

7. Gheorghe il intalneste pe Ion si ii spune:
– Stii ca ti-a murit soacra?
– !!!
– Ioane, stii ca ti-a murit soacra?
– !!!
– Ioane, nu ai auzit, ti-a murit soacra!
– Nu ma face sa rad ca am buzele crapate.

8. Tu nevasta, este adevarat ca ai avut mai multi barbati inainte sa te mariti cu mine ?
– Mai barbate ! Mancare buna ai ?
– Am !
– Haine curate ai ?
– Am !
– Aseara ti-a placut ?
– Mi-a placut !
– Da’ alalta-seara ti-a placut ?
– Si inca cum !…
– Pai cum crezi tu ca se invata toate astea, la fara frecventa ?!

9. Din cugetarile lui Bula:
De multe ori …cind plingi….nimeni nu-ti vede lacrimile….
De multe ori…. cind esti ingrijorat…nimeni nu-ti simte durerea…..
De multe ori…cind esti vesel….nimeni nu se uita la zimbetul tau…..
Dar cind te basesti o singura data…..

10. Pe terasa unei cafenele, se petrece de câtava vreme o scena ciudata:
un om si un câine stau fata în fata, având între ei o tabla de sah. Mirat,
un tip întreaba:
– Cum, câinele dvs. stie cu adevarat sa joace sah?
– Stie pe dracu’! E a patra partida pe care o pierde azi!

11. Cine a inventat casatoria?
Evreii: au gasit o modalitate de a face sex fara bani.

19/08/2009 - Posted by | De pe mail

No comments yet.

Leave a Reply

