Blog de nazbatii

concediu (1)

Am promis ca scriu de prin concediu, ca o adevarata revansare, nu cum m-a admonestat add.

Incep prin a spune care e culmea ridicolului vazuta de mine: un tip intr-un Range Rover mare cat o zi de post manca Danonino pentru copii. Cred ca ala daca ii va taia cineva calea o sa-si stinga proiectoarele de ceata si va plange pe intuneric…..
1. Drum Bucuresti – Sighisoara: politia e cu noi. Noi metode de a scoate bani din buzunarele soferilor. Asa ca imi pare rau sa le stric apele: soferi, daca vedeti in judetul Prahova un Seat Albastru pus strategic la final de sat, incetiniti ca e radar. De asemenea, sa nu cumva sa anuntati la urgente 112 accidente ca un cetatean corect, ca va bestelesc tot politistii ca nu acolo se anunta. Na, eu de unde era sa stiu ca Politia Romana stie de accident de juma de ora de vreme ce nu am vazut nici un vehicol de-al lor… In fine.
Faza tare in Sighisoara: mancam in “Casa lui Dracula” (ca asa faceau chelnerii reclama) cand aud un tipat de copil mic. Probabil ca Dracula isi lua micul dejun. Dejunul adolescent cred ca l-a luat mai tarziu.
2. Targu Mures: raca mult-vorbita intre romani si unguri e cam legenda. Atata vreme cat esti corect, chiar n-au nici o treaba cu tine. Ei au ce au cu tiganii, dar pe de o parte ii inteleg perfect. Hanule, loc pentru tine: Locul Cavalerilor: restaurant medieval foarte tare, cu niste arme care ar face gheara ta sa se ascunda in colt… Pensiuni placute, recomand cazare in afara orasului si mers cu taxi pana in centru ca te scoti mai ieftin.

Ce s-a intamplat in Moldova, mai vorbim…

14/10/2009 - Posted by | Uncategorized

4 Comments »

  1. hehe, nice place. da’ gheara mea nu se sperie asa usor

    Comment by Marele Han | 14/10/2009

  2. Man, o sa mergem odata la unul dintre astea deschise in Bucuresti. Eventual pe 1 cand iau si eu salariul. O sa vezi atunci….

    Comment by valeum | 14/10/2009

  3. […] am scris ca voi vorbi astazi de Moldova, inca nu am ajuns acolo. Poate […]

    Pingback by concediu (2) « blog de nazbatii | 15/10/2009

  4. Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.

    Comment by Cazare pensiuni | 27/04/2011


Leave a Reply

