Blog de nazbatii

concediu (2)

DinTg Mures, am luat-o catinel catre salina din Pride. Idee ca la romani: intri in salina cu un autobuz antic cu burduf care emitea asemenea noxe, incat nu-ti ajungea tot aerul din salina ca sa-ti cureti plamanii. De asemenea, cat de prost sau de nesimit sa fii ca in salina sa ai puse mese de tenis de masa, dar sa nu ai posibilitatea sa inchiriezi de undeva palete? Bine, era unul care avea o paleta de inchiriat, asa ca puteai servi si sa arunci paleta catre partener cu o viteza mai mare decat a mingii….
Am fost pe urma la Sovata. Frumoasa statiune, lacul se vede superb in toamna. Am mancat un gulas acolo atat de iute, ca puteam fi folosit pe post de aruncator de flacari dupa asta. Na, ungurii sunt ceva mai iuti decat noi. Nota 10 pentru Sovateni, au facut un trotuar foarte misto pe langa lac, inclusiv cu banda de alergat cu un astfalt mai special. Ar trebui sa ne trimitem edilii pe acolo, sa mai invete cate ceva.

Desi am scris ca voi vorbi astazi de Moldova, inca nu am ajuns acolo. Poate maine…

15/10/2009 - Posted by | Uncategorized

No comments yet.

Leave a Reply

