Blog de nazbatii

probleme

am vreo 3 probleme:

1. Un urs de 200 kg sare in sus. Pamantul actioneaza asupra ursului cu o forta de 2000 N. Daca nu luam in considerare coeficientul de frecare, ce culoare are ursul?

2. Un tren electric merge pe directia Bucuresti-Ploiesti cu 90 km/h. Vantul bate pe directia Ploiesti-Bucuresti cu 60 km/h. In ce directie se duce fumul?

3. Cred ca sunt emo. A inceput sa imi placa foarte mult formatia Muse, in special mai nou melodia asta,
am vazut de vreo 4 ori filmul Twilight si astept cu nerabdare sa vad continuarea 1 si 2.

Pentru a sti daca voi sunteti emo totusi, intrati aici sa dati testul. Merita!

23/10/2009 - Posted by | Uncategorized

14 Comments »

  1. 1. brun (sau alb daca sare in antartica)
    2. cred ca e cazul de pompieri. daca un trec electric scoate fum e clar ceva grav.

    Asteptam cu interes urmatoarele provocari care sa ne atace neuronii.

    Comment by lauri | 23/10/2009

  2. Laur, ai gresit lamentabil! 1. Ursul e alb, dar astept de la tine demonstratia fizica…. 2. Fumul exista, ca trenul mergea inainte sa se dea legea cu interzicerea fumatului in tren! Zi-mi de raspunsul la 3

    Comment by valeum | 23/10/2009

  3. 1.alb…..ala brun e mai slabut:D
    2.fumul merge unde vrea el…de unde si expresia “ai fumuri in cap”!
    3.indubitabil!:)

    Comment by andreiab | 27/10/2009

  4. Andreiab, felicitari…..

    Ai cadou o lama gilette nou-nouta!

    De alea tocite nu mai am…..

    Comment by valeum | 27/10/2009

  5. Bine,fie, numa’ sa fie roz cu floricele albastre!
    Si sa fie mai distractiv ne adunam c-o punga de seminte si facem poze in oglinda de la baie la operele de arta.
    In zig zag stii sa tai?!

    Comment by andreiab | 27/10/2009

  6. Io nu sunt artist in ciopliri, ci numai furnizorul! Totusi, pozele as vrea sa le vad…..

    Comment by valeum | 27/10/2009

  7. Daca esti deschis sa inveti, te ajut eu.Poza cu mine sau cu zig zag-urile?!

    Comment by andreiab | 27/10/2009

  8. Nu ma bag la facut crestaturi ca mi-e frica de sange…….

    Comment by valeum | 27/10/2009

  9. Zi-mi cand e ziua ta…Am o ideie de cadou perfect!:)

    Comment by andreiab | 27/10/2009

  10. Azi.

    Haha

    Comment by valeum | 27/10/2009

  11. Da-mi o adresa sa trimit curierul.Rad mai incolo:))

    Comment by andreiab | 27/10/2009

  12. Calea Rahovei nr 155, corp stanga, celula 155, ala chel.
    Curierul sa fie barbierit…..

    Comment by valeum | 27/10/2009

  13. Hm….nici nu esti pretentios:)
    Misto cazarea!

    Comment by andreiab | 27/10/2009

  14. 1 are legatura cu g-ul de 10 care e pe la zona alba.

    2. al cui?

    Comment by animal00 | 01/11/2010


Leave a Reply

