Blog de nazbatii

Amintiri (2)

Cu dedicatie personala pentru carcotasele din postul anterior (pisoiul si Cristina), as vrea sa va ofer o mostra de cinste…..

Eram in clasa a XI-a de liceu. O colega si-a facut majoratul si nu m-a invitat si pe mine (ulterior am aflat ca principalul motiv era ca fumam. Bravo.. acuma fumeaza ea si eu m-am lasat). Am plans pe intuneric (a se citi intr-o bodega fara lumina) un week-end intreg, mi-am revenit (de la o cafea cu sare), am plans din nou (pana cand am ramas fara bani si fara ficat). In fine…..

Ma fac baiat cuminte, intru in categoria baietilor “cu care poti sa stai de vorba”, sunt super de treaba, etc….
In clasa a XII-a aceeasi colega si cu alta aveau pregatire la istorie cu o profesoara mai severa si care avea boala pe adolescente.
Eu, ca orice copil cinstit, iau doua prezervative, le desfac, le intind si le pun la fiecare dintre fete in palton.
Ulterior am aflat ce s-a intamplat: in momentul cand ele au scos banii din palton sa plateasca, le-au cazut prezervativele pe jos.. Profesoara le-a spus: “Fetelor, daca aveti alte preocupari puteti sa nu mai veniti la pregatire….”. Gagicile, plangand, mi-au spus: “Vali, esti singurul din clasa care nu ar face asta”.

Asta ca sa vedeti ce cinstit sunt…..
PS: ma bucur ca ai mei colegi nu stiu de acest blog….

10/11/2009 - Posted by | amintiri

10 Comments »

  1. You evil person! Cum ai putut sa le faci asta? Doar pentru ca nu te-au invitat la un majorat? Asta imi dovedeste din nou: men are pigs. Frumoasa dovada de cinste 😛

    Comment by Pisoiu | 10/11/2009

  2. Nu m-as fi asteptat din partea ta la asa ceva. Rusine. Sa stai 5 minute la colt si sa-ti plangi lipsa de gentilete. Sper ca totusi ti-a trecut, sau colegele tale de la serviciu trebuie sa-si pazeasca buzunarele?

    Comment by lauri | 10/11/2009

  3. As putea sa-ti multumesc pentru dedicatie, dar am ceva mai important de scris:
    Sunt deacord cu “primi comentatori”…
    CUM ai putut sa le faci rautatea aia? NU este frumos deloc, nu!Imi pare rau c-ai plans, dar NU SE FACE ASTA UNOR FETE!
    🙂
    P.S. NOT PIGS, ca-mi plac porci.

    Comment by Cristiana Bodnariuc | 11/11/2009

  4. @pisoiu: multumesc frumos (se stie ca porcii…….)
    @laur: da colegele trebuie sa-si pazeasca buzunarele, dar de data asta ca in loc sa pun, iau ca e criza 🙂
    @Cristiana: daca tot plec in Italia sambata, ma voi duce la Vatican sa ma curat. Eu ma gandeam sa iau cartea “Evanghelia dupa Satan” cu mine si sa o comentez cu preotii de acolo, dar asta e…..

    Comment by vali | 11/11/2009

  5. =))))))))))))))))))) misto idee. de raspandit si aplicat fara mila 🙂

    Comment by Marele Han | 11/11/2009

  6. Distractie placuta in Italia; Un raspuns foarte bun, Vali, si decizia insine este excelenta.
    🙂

    Comment by Cristiana Bodnariuc | 12/11/2009

  7. Ia un prosop si sa plangi in el pana te deshidratezi!
    Suflet fara mila…cum sa trimiti mah doua adolescente la o baba frustrata cu prezervative?!?Poi iti dai seama ca si barbatul profei a luat bataie?!!?Ca alea mici au parte, numai ea nu?!?
    Frustrezi lumea, rusine sa-ti fie!:))))

    Comment by andreiab | 13/11/2009

  8. yeh…. I am bad and I love it!

    Comment by valeum | 13/11/2009

  9. yap…tu si michael:))

    Comment by andreiab | 13/11/2009

  10. Pentru comentariul:
    “yeh…. I am bad and I love it!”

    Foarte urat! Sa-ti fie rusine, Vali! Credeam ca-ti parea rau acum, dar, nu, tu defapt iesti multumit ca le-ai facut o rautate!

    Comment by Cristiana Bodnariuc | 14/11/2009


Leave a Reply

