Blog de nazbatii

Amintiri (3)

Citind acest post de pe site-ul lui Julius, mi-am adus aminte si eu de o alta tampenie facuta in tinerete:

In Piatra Neamt, cand aveam vreo 10-12 ani, se punea acoperis pe bloc.
Pentru noi copiii, era un motiv clar de facut prostii. Asa ca s-au dus dracului vreo 4-5 caiete de plod (ca la ce pisici e buna invatatura) si am facut cornete. Vreo 4-5 ne suiam sus pe acoperis, muncitorii ne lasau sa ne jucam ca ne mai trimiteau dupa bere sau tigari, si incepeam sa dam cu cornete prin teava de PVC intai dupa caini, apoi dupa oameni (din fericire eram copii cuminti si nu bagam ace in cornete. Uite asa a falimentat fabrica de ace din Romania…).
Intr-o zi, ce-mi fata mie mintea. Am organizat un concurs de tras la tinta. La blocul de vis-a-vis un vecin avea plasa de tantari, numai buna de infipt cornete in ea. Acum pot doar sa-mi imaginez ce cruci ne dedica individul in fiecare seara cand venea de la servici si trebuia sa dea de pe plasa de tantari vreo 3-4 sute de cornete. Ajunsesem la un moment dat experti, pana cand nu infingeam cornetele in fiecare gol din plasa nu ne lasam. Si, imaginati-va ca la 400 infipte in plasa, mai erau vreo 600 la vecinii de sub el. Ce mai, o feerie.

Acuma ca mi-am adus aminte, vecinul respectiv (nea Gavril), a cam fost bataia de joc de pe strada. Dar despre asta, mai povestim…

13/11/2009 Posted by | amintiri | 8 Comments